Mohlo by vás zaujímať
Technologické poradenstvo
Efektívne návrhy konfigurácie a workflow
Technologická implementácia
Spoľahlivá inštalácia a integrácia
Individuálne a skupinové tréningy
Školenie podľa potrieb zákazníkov
SK | CZ
Poradenstvo a konzultácia
Support a servis
Školenie a inštruktáž
Editácia audia
Aplikácia Traco Octopus MCC UX Client integruje Octopus NRCS do Avid MediaCentral | Cloud UX a umožňuje vzdialený online prístup k importu, správe a organizovaniu mediálneho kontentu do televízneho vysielania. Viac
SK | CZ
V súčasnej dobe patrí maintenance a support k štandardným nástrojom, ako zabezpečiť hardvér proti poruchám a ako u softvérov získať nárok na nové verzie a zaručiť podporu supportného tímu výrobcu. Každý z našich partnerov, ktoré zastupujeme na miestnom trhu, poskytuje prostredníctvom našej spoločnosti svoju formu podpory, v niektorých prípadoch aj na viacerých kvalitatívnych úrovniach.
Našou úlohou je službu našich partnerov obchodne sprostredkovať a z časti aj technicky zabezpečiť. Nespornou výhodou nášho technického tímu je komunikácia v českom / slovenskom jazyku a znalosť miestneho prostredia. Vzhľadom k našim dlhoročným skúsenostiam sme schopní prevziať všetky servisné a supportné prípady zákazníka, zamerať sa na odstránenie porúch a navrhnúť opatrenia na vyriešenie problémov. Súčasne ponúkame vlastný tzv. ticket portál k evidencii a správe týchto prípadov.
Česká televize, TV Nova, TV Barrandov, TV Prima, TA3, RTVS, TV Markíza, TV JOJ, SFU, ESIS PZ
Efektívne návrhy konfigurácie a workflow
Spoľahlivá inštalácia a integrácia
Školenie podľa potrieb zákazníkov